logoSL2 800

“No hi ha cap lied de Schubert
del qual no es pugui aprendre alguna cosa”
Johannes Brahms

fondoSL

IlkerArcayurek 600x500

SimonLepper 200

ILKER ARCAYÜREK, tenor
SIMON LEPPER, piano
Dimecres 25 d’octubre 2017 | 20 h

+info

El tenor Ilker Arcayürek, d'origen turc i criat i format a Viena, és l'encarregat d'obrir el foc d'aquest cicle de tres temporades dedicat als lieder de Schubert amb un programa concentrat i exigent. Al seu costat hi serà el britànic Simon Lepper, un pianista especialitzat que ja ha col·laborat amb Mark Padmore, Christopher Maltman i Angelika Kirchschlager. Arcayürek, guanyador de l'important Concurs de Lied Hugo Wolf de Stuttgart, promet, i molt, per la seva veu lírica i captivadora i el seu do especial per transmetre la intensitat emocional de les atmosferes schubertianes, que podrà demostrar en les tres colpidores Cançons de l'arpista, incloses al seu programa.

INFORMACIÓ

Sala 2 Oriol Martorell - L’Auditori, Lepant 150, 08013 Barcelona

Entrades: 20 €
Socis de l’Associació Franz Schubert: 5 €