logoSL2 800

“No hi ha cap lied de Schubert
del qual no es pugui aprendre alguna cosa”
Johannes Brahms

fondoSL

SamuelHasselhorn 600x500

RenateRohlfing 200

SAMUEL HASSELHORN, baríton
RENATE ROHLFING, piano
Dimecres 20 de desembre 2017 | 20 h

+info

Un duo guanyador ens espera en aquest concert: Samuel Hasselhorn i Renate Rohlfing. S'han alçat amb premis als concursos de més renom: els del Wigmore Hall, la Hugo Wolf Akademie i, el darrer mes de març, la competició Das Lied, celebrada a Heidelberg i dirigida per Thomas Quasthoff. Hasselhorn destaca per la seva dicció pulcra, el seu timbre noble i la seva sobrietat interpretativa. El seu programa proposa alguna de les joies de Schubert, com la balada Erlkönig, així com algunes de les seves darreres cançons, que van ser artificialment reunides per l'editor del compositor en el cicle Schwanengesang.

INFORMACIÓ

Sala 2 Oriol Martorell - L’Auditori, Lepant 150, 08013 Barcelona

Entrades: 20 €
Socis de l’Associació Franz Schubert: 5 €